/Files/images/b905d06e00bed6258290ca0da7a84508 (1).gif

Методичний супровід семінару «Реалізація інтегрованого підходу в освітньому процесі ДНЗ»

Вправа «Кошик запитань»

Матеріали: аркуші паперу, кошик

Опис. Кожному учасникові пропонується записати на аркуші паперу запитання стосовно теми семінару і покласти у кошик. Відповіді отримають у підсумковій частині.

Вправа «Інтеграція у педагогічній практиці»

Матеріали: картки з визначеннями

Опис. Учасники, на основі даних карток мають самостійно сформулювати власне визначення інтеграції у контексті своєї педагогічної діяльності

Вправа «З’єднай картки»

Матеріали: картки з номінаціями понять і їх правильними визначеннями

Опис. Учасники мають з’єднати назви понять з їх правильними визначеннями

Вправа «Пазли»

Матеріали: 9 смужок із занотованими на них етапами роботи над розробкою теми

та відповідні їм символи

Опис. Учасники мають викласти алгоритм планування роботи над темою. Якщо він правильний, частинки геометричних фігур-символів мають співпасти.

Суть технології методичного конструктора

Методичний конструктор – це спосіб планування освітнього процесу, в основу якого покладено принцип «конструювання теми», ідея і зміст якої відображається у вигляді інтелектуальної карти.

Інтелектуальна карта – це інструмент планування як цілісних тем, так і окремих занять або короткочасних проектів із вказівкою форм роботи з дітьми над реалізацією цих ідей.

Суть технології методичного конструктора в тому, що всі його елементи можуть варіюватись упродовж усього часу проживання теми.

Аудит – це завдання, які дають змогу з’ясувати розуміння дошкільниками основних понять теми, пояснити встановлені дитиною відповідності, виявити ставлення дитини до конкретної ситуації.

Інструментом аудиту може бути асоціативна карта. Це унаочнене на основі асоціативних та смислових зв’язків понятійне поле до певної теми.

Кiлькiсть переглядiв: 435

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.