Реалізація інтегрованого підходу
в побудові та організації освітнього процесу в ДНЗ
Мета семінару:
- освітня: сприяти усвідомленню педагогами суті поняття «інтеграція»
стосовно організації освітнього процесу в ДНЗ;
- ознайомлювати з технологією методичного конструктора як інструментом реалізації принципу інтеграції;
- діяльнісна: формувати в педагогів уміння й бажання застосовувати принцип інтеграції у своїй практичній діяльності.
Форма проведення: семінар – практикум для вихователів Шепетівського району.
Місце проведення: ДНЗ «Дзвіночок» с. Михайлючка
Дата проведення: 26 березня 2018 р. о 10.00
План роботи
І. Заїзд учасників семінару.
ІІ. Презентація закладу
ІІІ. Робота над темою семінару:
1. Оптимізація настрою, психологічна установка на працю (вправа «Я
рада, що..»)
2. Вивчення теоретичного блоку:
- очікування (вправа «Кошик запитань»);
- презентація постановки проблеми вправи «Інтеграція в
навчальному процесі», «З’єднай стрілками»;
- презентація інформаційних повідомлень «Види занять в ДНЗ»:
а) за способами організації дітей – Плесенський ДНЗ;
б) за специфікою поєднання і використання методів, прийомів
засобів навчання;
в) комбіновані та ігрові заняття – Лотівський ДНЗ;
г) сюжетно - ігрові заняття та домінантні заняття – Грицівський
ДНЗ
д) за дидактичними цілями – Ліщинський ДНЗ;
е) за спрямованістю – Городнявський ДНЗ;
и) інтегровані заняття – Михайлюцький ДНЗ,
3. Практичний блок:
Відкрите інтегроване заняття у середній групі «Вони живуть поруч з
нами», (за темою «Свійські тварини»);
Відкрите інтегроване заняття з фізичної культури в старшій групі «Чорне море»
Визначення складових методичного конструктора (вправа «Пазли»);
Розробка пам’ятки «Алгоритм проведення інтегрованого заняття
(педагогічний дизайн заняття)- (методист).
Обговорення і аналіз.
ІV. Підсумок роботи (вправа «Кошик відповідей»).
V. Обмін враженнями (вправа «Продовжи думку»).
Література:
Крутій К.Л. Методичне забезпечення інтеграційних процесів розвитку здібностей дошкільнят. – Донецьк: ІППО, 2006.- 92 с.
Гаврик Н. Інтегровані заняття. Методика проведення. Дитячий садок.\\К. Шкільний світ, 2007 с.14-36
Ж-л «Вихователь – методист «Дошкільного закладу» №2,10,2015р.
№ 4,5,2014р.
«Скарбничка вихователя» № 4,2014р.
Коментарi