/Files/images/b905d06e00bed6258290ca0da7a84508 (1).gif

Реалізація інтегрованого підходу

в побудові та організації освітнього процесу в ДНЗ

Мета семінару:

- освітня: сприяти усвідомленню педагогами суті поняття «інтеграція»

стосовно організації освітнього процесу в ДНЗ;

- ознайомлювати з технологією методичного конструктора як інструментом реалізації принципу інтеграції;

- діяльнісна: формувати в педагогів уміння й бажання застосовувати принцип інтеграції у своїй практичній діяльності.

Форма проведення: семінар – практикум для вихователів Шепетівського району.

Місце проведення: ДНЗ «Дзвіночок» с. Михайлючка

Дата проведення: 26 березня 2018 р. о 10.00

План роботи

І. Заїзд учасників семінару.

ІІ. Презентація закладу

ІІІ. Робота над темою семінару:

1. Оптимізація настрою, психологічна установка на працю (вправа «Я

рада, що..»)

2. Вивчення теоретичного блоку:

- очікування (вправа «Кошик запитань»);

- презентація постановки проблеми вправи «Інтеграція в

навчальному процесі», «З’єднай стрілками»;

- презентація інформаційних повідомлень «Види занять в ДНЗ»:

а) за способами організації дітей – Плесенський ДНЗ;

б) за специфікою поєднання і використання методів, прийомів

засобів навчання;

в) комбіновані та ігрові заняття – Лотівський ДНЗ;

г) сюжетно - ігрові заняття та домінантні заняття – Грицівський

ДНЗ

д) за дидактичними цілями – Ліщинський ДНЗ;

е) за спрямованістю – Городнявський ДНЗ;

и) інтегровані заняття – Михайлюцький ДНЗ,

3. Практичний блок:

Відкрите інтегроване заняття у середній групі «Вони живуть поруч з

нами», (за темою «Свійські тварини»);

Відкрите інтегроване заняття з фізичної культури в старшій групі «Чорне море»

Визначення складових методичного конструктора (вправа «Пазли»);

Розробка пам’ятки «Алгоритм проведення інтегрованого заняття

(педагогічний дизайн заняття)- (методист).

Обговорення і аналіз.

ІV. Підсумок роботи (вправа «Кошик відповідей»).

V. Обмін враженнями (вправа «Продовжи думку»).

Література:

Крутій К.Л. Методичне забезпечення інтеграційних процесів розвитку здібностей дошкільнят. – Донецьк: ІППО, 2006.- 92 с.

Гаврик Н. Інтегровані заняття. Методика проведення. Дитячий садок.\\К. Шкільний світ, 2007 с.14-36

Ж-л «Вихователь – методист «Дошкільного закладу» №2,10,2015р.

№ 4,5,2014р.

«Скарбничка вихователя» № 4,2014р.

Кiлькiсть переглядiв: 1119

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.