Місток

Проблема над якою працює вихователь: Використання танцювальних вправ у оздоровчих іграх, формування навичок здорового способу життя у дошкільників.

«Тільки в русі і через рух дитина розвивається,

впізнає світ у його багатогранності,

набуває нових умінь, гартує тіло.»

Ян Амос Каменський

Особливе місце у формуванні дитини як цілісної особистості посідає фізичний розвиток. Але в сучасному світі комп’ютерних технологій залучити дітей до фізичних навантажень, все важче і важче. Діти майже не зацікавлені в грі на свіжому повітрі, більшість із них вважає ,що краще провести весь вільний час за комп’ютером, планшетом або телефоном. Тож я зіштовхнулася із нелегким завданням, зробити заняття з фізкультури і інші форми фізичного виховання захоплюючими, неповторними, сучасними. Глибоко переконана: слід так проводити кожну форму фізичного виховання, щоб у малюка захоплювало подих від виконання рухів, доречного музичного супроводу, сучасного обладнання, вдало підібраних дидактичних методів і прийомів.

На наших заняттях, я намагаюся по максимуму зацікавити дітей, в нас є багато власноруч записаних дисків із ритмічною музикою на різні види вправ, вся робота спрямована на те щоб дитині було цікаво та зрозуміло, так, щоб у малюка виникали лише позитивні емоції такі, як радість руху, задоволення від власної спритності, захоплення своїми досягненнями та успіхами своїх товаришів... Втілюючи цей принцип у своїй практиці, використовую різні види занять:

Ø Степ аеробіка:( Степ-аеробіка — це тренування, в основу якого покладено різні способи спуску та підйому на спеціальну степ-платформу. При виконанні вправ на степ - платформах, всупереч існуючій думці, навантаження на ноги не більше, ніж при виконанні інших видів вправ. Під час занять на степ-платформах покращується вентиляція легенів, поступово формуються навички правильного дихання під час рухів. Ці заняття цілком підходять для дітей різних вікових груп і різного рівня підготовленості.

/Files/images/SAM_3781.JPG

Виконуючи під музичний супровід певні рухи на степ- платформах, різні варіанти кроків з підйомом та спуском з платформи, швидкі переходи, часто змінюючи при цьому ритм і напрямок рухів, можна отримати навантаження, яке відповідає біговому тренуванню.Завдання занять зі степ аеробіки:

· допомагає координувати рухи,

· бути спритним та витривалим,

· сприяє формуванню постави,

· кістково-м’язового корсету,

· розвиває координацію рухів,

· серцево-судинну,

· дихальні системи,

· посилює обмін речовин в організмі,

· розвиває інтерес до занять із фізичної культури,

· естетичний смак,

· позитивно впливає на психічний стан дитини.)

/Files/images/SAM_4292.JPG

Ø Стретчинг: ( В основу покладено статичне розтягування м’язів тіла та хребта, суглобів рук та ніг. Переважно це вправи з лікувальної фізкультури. Стретчинг широко використовують також у системі масажу та самомасажу, а ще як засіб релаксації. Найефективнішим при цьому є самоманіполювання тілом у повільному темпі. Вправи спрямовані на профілактику різних деформацій хребта, зміцнення м’язів суглобів, координацію рухів, оздоровлюють дітей, виховують витривалість та старанність. Заняття проводять у формі сюжетно-рольової або тематичної гри. Кожна вправа передбачає втілення дитиною якогось образу, сприяє розвитку її творчих і акторських здібностей. Завдяки заняттям в дітей зникають комплекси, пов’язані з фізичною недосконалістю тіла. Малюки набувають нового рухового досвіду, що дозволяє їм почуватися сильнішими і впевненішими, у них підвищується опірність організму до різних захворювань.)

/Files/images/SAM_4293.JPG

Ø Дихальна гімнастика: ( Дихання - це життя. З вдихом в організм дитини надходить кисень, необхідний для правильного функціонування всіх органів і систем. Але сьогодні поговоримо не про чистоту повітря і його екологічності, а про техніку правильного дихання.Дихальна гімнастика для дітей сприяє нормальній роботі головного мозку, нервової системи, серця і легенів, допомагає позбутися багатьох хвороб і навіть покращує функціонування травної системи. Такі заняття стають ідеальним доповненням будь-якого лікування, розвивають дихальну систему дитини, а також допомагають збільшити рівень опірності організму до зовнішніх впливів.Головне завдання дихальних вправ - навчити малюка правильно глибоко дихати, розширюючи грудну клітку і максимально наповнюючи легені при вдиху, а на видиху повністю звільняючи їх від залишкового повітря шляхом стиснення. Якщо дитина звикне дихати через ніс, це дозволить позбутися від нежиті, скоротить ймовірність простуд і бронхітів, а також допоможе швидше відновитися після перенесених захворювань органів дихання.

/Files/images/SAM_4295.JPG

Ø Аеробіка: (Оздоровчі види аеробіки стали нині дуже популярні завдяки її ефективності, доступності та емоційній забарвленості.Заняття з дитячої аеробіки прово­димо у спортивній залі чи підготовле­них для цього кімнатах під музичний супровід. їх особливість полягає в тому, що темп рухів і інтенсивність виконання вправ задається ритмом музичного су­проводу, а добір вправ забезпечує вплив на різні системи дитячого організму,зокрема:

· бігові і стрибкові вправи переважно впливають на серце­во-судинну систему;

· нахили і присідання - на руховий апарат;

· вправи на релаксацію - на центральну нервову систему;

· вправи в партері (у положенні лежачи, сидячи) розвива­ють силу м'язів і рухливість у суглобах.

/Files/images/SAM_4263.JPG

Ø Хореографія

Дуже подобаються дітям заняття хореографією. Такі заняття зазвичай спрямовані на:

· тренування всіх груп м'язів;

· розвиток вестибулярного апарату;

· розвиток спритності;

· розвиток швидкості;

· поліпшення координації рухів.

Заняття хореографією можуть містити елементи акро­батики. Навчання дітей акробатичних вправ відбувається у формі гри, тож проходить весело і цікаво.Діти із задоволенням займаються хореографією, поступо­во у них формується пластичність рухів та правильна постава.)

/Files/images/SAM_4520.JPG

Отже, можна зробити висновок, що фітнес-програми для дити­ни - це не лише запорука гармонійного фізичного і пси­хічного здоров'я, а й цікаве проведення часу зі своїми однолітками. Охорона та зміцнення здоров'я дітей, фор­мування звички до здорового способу життя залишаються першорядним завданням нашого дошкільного закладу. Тож, уся діяль­ність нашого педагогічного колективу переслідує здоров'язбережувальні цілі і передбачає формування у дошкільників свідомого ставлення до здоров'я, як важливої життєвої цін­ності.

/Files/images/SAM_4318.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1059

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.